Intrebari frecvente

I:Unde platesc calatoria mea?
R:Se plateste la sofer, doar numerar si in LEi.

I:Pot face rezervare la orice ora?
R:Incercam sa facem rezervari telefonice si pe timpul noptii, dar momentan doar in intervalul 8:00 – 24:00. In cazul in care doriti, ne puteti trimite rezervarea dumneavoastra completand formularul din site.

I:Pot anula rezervarea?
R:Da, se poate cu minim 24 (1zi) inainte, tot prin apelare telefonica sau mail.

I:Pot face doar rezervari telefonice?
R:Momentan dispunem de doua modalitati prin care puteti rezerva locul dumneavoasta, telefonic si prin e-mail, cu toate datele cerute pe prima pagina la sectiunea Informatii;

I:Ce se intampla daca fac rezervarea si nu ma prezint?
R:Varianta cea mai corecta atat fata de dumneavoastra cat si pentru noi, este sa ne sunati daca nu mai calatoriti la ora la care ati facut rezervarea. Astfel noi vom elibera locul pentru un alt pasager.

I:Cursele pleaca intodeauna?
R:Da, chiar si cu o persoana , partenerii nostri ne-au garantat ca masinile pleaca, insa noi nu putem garanta acest lucru.

I:Ce se intampla daca nu pleaca cursa la care eu am facut rezervare?
R:In cazul in care se intampla acest lucru, cu toate ca nu am avut cazuri, va vom anunta cu minim 24 de ore astfel incat dumneavoastra sa aveti timp pentru a cauta o alta cursa cu care sa calatoriti;

I:Daca uit ceva in autovehicul, cum recuperez bunul respectiv?
R:Daca ati constatat acest lucru, va rugam sa ne contactati in cel mai scurt timp posibil, pentru a va putea recupera obiectul uitat.

In cazul in care nu gasiti raspuns la intrebarea dumneavoastra, ne puteti scrie aici sau va rugam sa ne contactati telefonic pentru alte informatii.

Doresc sa mă contactati pentru:

Am citit si sunt de acord cu Termeni si Conditii generale

0